zaterdag 6 augustus 2011

041: Eight for the Wait

Augustus en Pukkelpop gaan samen zoals een café en bier, de ideale combinatie. In afwachting tot heb ik besloten om lijstjes te maken van de artiesten waarvan ik vind dat ze zeker de moeite waard zijn om te gaan bekijken.
Nog een leuker idee leek het me om ze te delen! Ik heb al enkele (bijzonder veel) horen klagen dat de line-up echt minder is. Maar wat wil je, in vergelijking met vorig jaar wat toen de Best. Line-up. Ever. was.

Goed, je kan blijven wenen OF je kan naar mijn mix'ke luisteren voor donderdag 17 augustus 2011. Uiteraard zijn dit niet alle artiesten die op mijn to view-list staan, ook The Go! Team, Chromeo, The Wombats, Friendly Fires, ... en natuurlijk Foo Fighters!

Ik moet eerlijk toegeven dat donderdag wel de minste dag is van alle drie dagen, maar we moeten ergens beginnen hé!





Have fun! Stay tuned want de beste dag moet nog komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten