donderdag 2 december 2010

013: Sneeuw in Gent

Gefaalde foto van het overvolle sneeuwige terras

Waarom lijk ik de enige persoon te zijn die gelukkig is met het feit dat het sneeuwt? Hoe kan ik ook anders!? Telkens ik 's ochtends mijn gordijnen open gooi, aanschouw ik mijn eigen winterwonderland. Met een kop Royco in de hand (ohja, ik geraak stilaan verslaafd) kan ik blijven staren naar mijn wit-ondergedompeld terras. Gisteren, ontdekte ik enkele vogelsporen waar ik echt geen logische wandelroute (of springroute, vogels wandelen niet echt hé) kon uit opmaken. Achja... aan poezensporen ook geen gebrek. Hoe dan ook, mijn punt is: ik hou van sneeuw en ik hou van de koude die erbij hoort. Want als het sneeuwt en het is koud, heb ik reden te meer om ergens binnen te glippen voor een warme chocolademelk of een warme wafel. Smaakt ook des te beter dan op een warme zomerdag, me dunkt. 

Morgen moet ik een hele dag werken in H&M, waarna ik onmiddellijk door moet naar Antwerpen voor een concert van Holy Fuck (eindelijk!!), dus ik ga geen tijd hebben om te posten. Ik merkte ook dat ik maandag geen muziek heb gepost. Woopsie daisy! Bij deze: BAM, een muziekje van niemand minder dan Holy Fuck!



Aanschouw, Lovely Allen! Mijn persoonlijke favoriet.

Alvast een fijn weekend, amigos!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten