dinsdag 21 december 2010

018: Eindejaarslijstje n°1

Het einde van 2010 is in zicht en dat wil zeggen: lijstjestijd! Ik ben eigenlijk niet zo goed in lijstjes, maar goed, poging tot dan maar. De lijstjes-kick-off zal zijn: mijn top 5 van mijn favoriete songs van 2010.

5) Yeasayer - Madder Red
Booyah:



4) Sam Amidon - Relief
Covertje van R.Kelly. What up! Gewoon wondermooi... Luister en geniet:



3) Breakbot ft. Irfane - Baby I'm Yours
Meezinger en danser, alles wat een perfect lied hoort te zijn. Maandenlang, tijdens mijn stage, mijn ochtendlied geweest. Good times :)



2) Fallulah - Bridges
Ook één van mijn favoriete ontdekkingen van 2010, Fallulah. Ze had een superleuke clip, maar door auteursrechten van Sony kan ik het niet laten tonen, blablablaaa. Hier een live-versie met Kids With Guns, wat ook heel leuk is, hoor! Het liedje 'Bridges' zelf stopt wel ergens aan 3:35. Enjoy!



1) Florence + The Machine - Hospital Beds
Geen idee wanneer dit lied officieel werd gereleased, maar ik heb er praktisch non-stop naar geluisterd toen ik het ontdekte en dat was in 2010, zodus... Deze cover van Cold War Kids is al even prachtig als het origineel. Listen up!



Van uiteenlopende genres gesproken...
Gauw ben ik er weer met een nieuw lijstje!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten