woensdag 8 december 2010

014: Forgot about Music Monday. Again.

Het is de tijd van deadlines en de enige deadline die ik dan nog vergeet is de leukste. Een paper hier en examen daar, het is me allemaal wat teveel van het goede. Gelukkig slaag ik me er altijd wel door met wat muziek op de achtergrond. 

PVT, ooit gekend geweest als Pivot, lanceerde sinds kort hun nieuwe album: Church With No Magic. Zeker alweer een pareltje, maar toch wel wat anders dan het vorige album. 

Hier eentje van hun vorig album en tevens mijn ultieme favoriet:



En hier een nieuwtje:



Inderdaad, merk het of niet, maar in het nieuwe album gebruiken ze meer vocals. Het gebruik van instrumenten is op sommige momenten iets minder elektronisch, dus soms is het nogal moeilijk om PVT (of Pivot) er in te herkennen. De instrumentale songs zijn dan weer rasechte klassiekers. Like it? Check dan zeker ook deze: The Quick Mile.

Kortom, het album is top. No Magic? Guess not!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten