woensdag 2 februari 2011

026: Ik zen terug

Terug naar't Nederlands. Waarom? Daarom. Ik schrijf voornamelijk voor mijn vrienden en die zijn grotendeels nog altijd van België, dus maakt dat Engels eigenlijk niet veel uit. But hey, we had a good run. 

Over Engels gesproken, binnenkort naar Londen! Kan ik jullie eindelijk wat afwisseling bieden met verhalen te vertellen over mijn awesome avonturen die me daar te wachten staan. Maar tot het zover is, geef ik jullie nog wat muziek! Mijn playlist van de afgelopen drie maanden ziet er alvast zo uit:


Love iiiiit! Zoals ik al eerder zei, Anna Calvi en John&Jehn zeker checken, want ze zijn geweldig! Een nieuwe cd waar ik naar uitkijk is die van Lykke Li, met name Wounded Rhymes. Hier alvast een voorsmaakje:





See you soon!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten