vrijdag 12 november 2010

003: Picture Friday


top:H&M
rok: French Connection
Tights: H&M

Blogbericht nummer 3. Ik dacht er eigenlijk al veel meer te hebben, maar tijd schiet me gewoon gewoon tekort. Maar daar ga ik niet weer over zagen, y'all know. :)

Soit, zoals ik in mijn introductiebericht al zei, wil ik graag meer standaardupdates doen. Maandag staat bijvoorbeeld in het teken van muziek en vrijdag in het teken van... Ik zou willen zeggen fashion (Fashion Friday klonk wel mooi), maar ik voel me allesbehalve fashionista. Ik draag gewoon wat ik mooi vind en waar ik me goed in voel (never heard that one before, have ya?). Dus heb ik gekozen om gewoon een foto te trekken van wat ik die dag aan heb en post deze dan vervolgens op mein blog. Laat me een beetje denken aan 'What I wore today' van Marmushka (ja, klik maar, 't is de moeite).

Vandaag draag ik mijn mooie, nieuwe ecru rok van French Connection. Ohja, ik ben er blij mee. Ik vind vooral de afwerking super! Wel lastig om te strijken... Al die plooitjes! Brrr. En eigenlijk vond ik het moeilijk te combineren... Streepjes gingen niet echt, bolletjes nog minder en oversized was ook niet de oplossing. Maar ik heb een gewoon basic zwarte top gevonden die er volgens mij wel bij past. Suggesties zijn welkom!


2 opmerkingen:

  1. Ooh, die ziet er super leuk uit!
    Ik denk idd best combineren met zwart basic topje of classic all the way: met een zwart hemdje?

    Moeilijk om mee te fietsen wel, zo'n rok :D
    x Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci! en 'k heb er nog niet mee gefietst :p ik hou op de hoogte, haha!

    BeantwoordenVerwijderen