zaterdag 20 november 2010

005: Picture Friday

Denim vest: H&M
Zwarte pull: Episode
Jurk: H&M
Tas: French Connection

Oké, technisch en theoretisch gezien is het niet langer vrijdag, maar laten we dat feit even negeren. Dus VRIJDAG! Het was lang geleden dat ik nog eens zo vroeg ben opgestaan. 09:20... Klinkt haast onmenselijk, hé. Mijn biologische klok draait dan ook weer helemaal volgens de wijzers van het studentenleven: laat opblijven en nog later opstaan. Love iiit. 

Maar ja, dan vloek ik des te harder wanneer mijn wekker afgaat. Met mijn ogen nog praktisch dicht, schakel ik mijn automatische piloot in, klaar om te ontbijten, douchen en aan te kleden. Ik trok mijn jurkje van H&M aan, supercomfy en makkelijk te combineren. Deze foto heb ik wel snel getrokken toen ik op het punt stond te vertrekken naar HP 7.1 - maar meer daarover in de volgende blogpost. Vandaar dat ik sta te poseren in jas en sjaal. EN dan had ik ook eens de gelegenheid om mijn sjakosj te showen van French Connection. Just love FCUK!

Ik ben trouwens nog altijd wanhopig op zoek naar een nieuwe winterjas! Tips zijn meer dan welkom :)

En ohja, Deathly Hallows is qdnjfhqze,fldqsdf nfqsfn. Da's al. Slaapwel!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten