dinsdag 23 november 2010

007: Happy Music Monday

Today's a good day! 

Het ene goede nieuws na het andere! Ten eerste bracht ik mijn Franse presentatie tot een goed einde... Welja, de tweede in ieder geval, de eerste was een ramp... Vanaf het moment dat het eerste woord van de eerste presentatie uit mijn mond kwam en ik al die onbekende gezichten naar me zag kijken, wist ik het: ha Ellen, just pull the trigger. BAM DOOD (i wished).

Ten tweede, IK HEB IETS GEWONNEN! En lieve mensen, ik win amper iets, dus begrijp me ook als ik zeg dat ik overdreven (maar overdreven) gelukkig was/ben... Een paar weken geleden deed ik mee aan een wedstrijd op Lily and the Lady, een online boetiek met enorm leuke spulletjes! Je kon één van deze handtasjes winnen, supercute niet?! Liefde op het eerste gezicht was het, en neen, ik overdrijf niet.  Waarschijnlijk komt woensdag mijn amour thuis toe! Enorm happy en gelukkig kwam ik thuis van school én kreeg  telefoon van Kinepolis met nog meer goed nieuws! Ik mag woensdag op tweede gesprek voor de functie van Student Brand Manager. Wish me luck!

En om af te sluiten, was er een fantastische en grappige dansles gegeven door ons eigenste Debbie! Resultaat van de eerste poging zie je hier!

Kortom: als ik zo'n leuke dag achter de rug heb, dan luister ik graag naar Lacrosse. Je zal wel zien waarom ;) Check 'em out!



Let's spread happiness and joy etcetera etcetera. Maar nu: slaapwel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten