woensdag 24 november 2010

010: Vragen staat vrij

Na een dikke maand bloggen, rijst de vraag in me op of ik eigenlijk wel goed bezig ben. Met een redelijk aantal bezoekers wil ik het toch goed doen om, niet alleen mij, maar ook jullie te plezieren. Dus vraag ik me stiekem af of jullie misschien opmerkingen hadden, vragen of misschien zelfs suggesties. Willen jullie meer muziek of modegerelateerde posts? Misschien minder gebabbel en juist meer foto's (of omgekeerd)? Of meer recensies over vanalles, interviews, etc. Wie weet dat allemaal!? Jullie! Dus bombardeer me met al jullie vragen of suggesties via een comment of stuur jullie zegje naar romeesa.blogspot@gmail.com

Ik kan jullie wel al zeggen dat er binnenkort iets nieuws aankomt, waarmee vooral de meisjes onder jullie tevreden zullen zijn... Hiihii!

Liefs,







2 opmerkingen:

  1. Ik vind die afwisseling van muziek, mode, ... posts net heel erg goed zo :) En vooral niet minder gebabbel, je schrijft heel goed en het is leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Leuk om te horen ^^ Ik vind je collage's heel mooi! Bij mij ook een reden waarom ik zoveel magazines bijhoud!

    BeantwoordenVerwijderen